sobota, 13 lipca 2013

Prolog ♥

Ja Hermiona Granger, zwykła jedenastolatka, która właśnie dostała list ze szkoły dla czarodziejów, chodź jeszcze wczoraj nie wiedziała, że istnieje coś takiego jak magia. Obiecuję, że gdy tylko przekroczę próg Hogwartu rozpocznę nowe, wspaniałe życie. Doznam miłości oraz przyjaźni, o jaką trudno i nigdy nawet w najwspanialszych snach bym sobie jej nie wyobraziła. UROCZYŚCIE PRZYSIĘGAM
Wyszeptałam te słowa zaciskając w jednej ręce list ze szkoły, który dopiero co dostałam, w drugiej zaś skrzyżowałam palce jak na przysiędze. Stałam na łące niedaleko domu. Kilka ptaszków śpiewało mi nad głową, jakby nigdy nic. Nie wiedziały, że w tej chwili jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi. 


~Mam nadzieję, że prolog was chodź trochę zaciekawił. Rozdziały będę starała się dodawać regularnie, jakoś w soboty, lecz jak mi się uda to i szybciej. Bardzo proszę o komentarze. Jeśli Ci się coś nie spodoba, napisz a postaram się naprawić. -A

2 komentarze:

  1. Dramione <3 Genialny paring.
    Podoba mi się, że piszesz w pierwszej osobie. To nas łączy.
    Cieszę się, że zaczynasz ich historię od samego początku, od pierwszego roku. Tekst czyta się szybko i miło.
    Mogłabyś mi dać znać [na kokilkaimpetyka.blogspot.com], gdy dodasz kolejny wpis?
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń